نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اکسنت بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
  • امر مسلط ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
  • انسان شناسی مهاجرت هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
  • انسان شناسی هنر هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
  • انیماتور نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
  • انیمیشن ایران تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]
  • انیمیشن رایانه ای تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
  • ایمانوئل کانت زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]

ب

  • بازگشت به گذشته گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
  • بازنمایی سینمایی بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
  • بازیگر از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
  • بازیگری نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
  • بداهه پردازی از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
  • بیان ادبی هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]

پ

  • پدیدارشناسی بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
  • پنجر ههای کانونی شدگی پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]

ت

  • تئاتر از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
  • تراژیک ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
  • تعزیه بررسی نشانه شناسی موسیقی ایرانی در نمایش تعزیه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 121-107]
  • تفکر متافیزیکی بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
  • تکنولوژی و هنر تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]

ج

  • جامع هشناسی موسیقی تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
  • جنسیت ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]

ح

  • حرکت بخشی تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]

خ

  • خلاقیت از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]

د

  • داوری ذوقی زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
  • دایاسپورا هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
  • درام بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
  • درک و دریافت موسیقی تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]

ر

  • راوی گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
  • راوی پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
  • رسانه ها هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
  • روایت گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
  • روایت روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
  • روایت پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
  • روایت در فیلم روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
  • روایت شناسی روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
  • روایت گری روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
  • روایت گری در فیلم روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]

ز

  • زبان ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
  • زیبای یشناسی زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
  • زیبایی شناسی انیمیشن تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]

س

  • سینمای جهان تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]

ش

  • شخصیت نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
  • شناخ تشناسی بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]

ض

  • ضد رئالیسم ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]

ط

  • طراحی شخصیت تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]

ع

  • عباس کیارستمی تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]

ف

  • فناوری / تکنولوژی انیمیشن تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
  • فناوری و هنر تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
  • فیلم ساعتها پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]

ک

  • کا ت اوت تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]
  • کاراکتر نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
  • کانون پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
  • کنش بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]

گ

  • گفتار روی تصویر گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]

م

  • مطالعات بی نرشته ای موسیقی تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
  • مطالعة بینافرهنگی تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]
  • مطالعه تطبیقی بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
  • مهاجرت هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
  • مهارت از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
  • موسیقی بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
  • موسیقی ایرانی بررسی نشانه شناسی موسیقی ایرانی در نمایش تعزیه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 121-107]
  • موسیقی در بستر فرهنگی تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
  • موسیقی کلاسیک فرم ترکیبیِ نوبت در موسیقی مردمی فرهنگ های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-77]
  • موسیقی مردمی فرم ترکیبیِ نوبت در موسیقی مردمی فرهنگ های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-77]

ن

  • نشانه شناسی لایه ای بررسی نشانه شناسی موسیقی ایرانی در نمایش تعزیه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 121-107]
  • نقد و تحلیل.) تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]
  • نوازندگی موسیقی غربی در ایران تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
  • نوبت فرم ترکیبیِ نوبت در موسیقی مردمی فرهنگ های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-77]

ه

  • هارولد پینتر زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
  • هست یشناسی بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
  • هنر سیاسی هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]