ا
-
اکسنت
بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
-
امر مسلط
ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
-
انسان شناسی مهاجرت
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
-
انسان شناسی هنر
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
-
انیماتور
نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
-
انیمیشن ایران
تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]
-
انیمیشن رایانه ای
تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
-
ایمانوئل کانت
زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
ب
-
بازگشت به گذشته
گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
-
بازنمایی سینمایی
بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
-
بازیگر
از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
-
بازیگری
نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
-
بداهه پردازی
از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
-
بیان ادبی
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
پ
-
پدیدارشناسی
بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
-
پنجر ههای کانونی شدگی
پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
ت
-
تئاتر
از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
-
تراژیک
ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
-
تعزیه
بررسی نشانه شناسی موسیقی ایرانی در نمایش تعزیه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 121-107]
-
تفکر متافیزیکی
بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
-
تکنولوژی و هنر
تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
ج
-
جامع هشناسی موسیقی
تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
-
جنسیت
ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
ح
-
حرکت بخشی
تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]
خ
-
خلاقیت
از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
د
-
داوری ذوقی
زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
-
دایاسپورا
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
-
درام
بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
-
درک و دریافت موسیقی
تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
ر
-
راوی
گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
-
راوی
پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
-
رسانه ها
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
-
روایت
گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
-
روایت
روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
-
روایت
پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
-
روایت در فیلم
روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
-
روایت شناسی
روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
-
روایت گری
روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
-
روایت گری در فیلم
روایت و روایت گری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 32-25]
ز
-
زبان
ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
-
زیبای یشناسی
زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
-
زیبایی شناسی انیمیشن
تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
س
-
سینمای جهان
تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]
ش
-
شخصیت
نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
-
شناخ تشناسی
بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
ض
-
ضد رئالیسم
ضد رئالیسم، زبان، و امر مسلط در اولئانا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 47-33]
ط
-
طراحی شخصیت
تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]
ع
-
عباس کیارستمی
تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]
ف
-
فناوری / تکنولوژی انیمیشن
تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
-
فناوری و هنر
تأثیر فناوری رایانه بر زیبایی شناسی هنر انیمیشن [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 100-87]
-
فیلم ساعتها
پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
ک
-
کا ت اوت
تأثیر تکنیک کات اوت در طراحی شخصیت و حرکت بخشی در انیمیشن ایران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 124-101]
-
کاراکتر
نکاتی پیرامون بازیگری در انیمیشن [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 64-49]
-
کانون
پنجره های کانون شدگی: بررسی مکانیسم “پنجره های کانون شدگی” راوی در فیلم ساعتها اثر استفان دالدری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 76-65]
-
کنش
بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
گ
-
گفتار روی تصویر
گفتار روی تصویر و بررسی کارکردهای آن در فیلم های داستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 70-55]
م
-
مطالعات بی نرشته ای موسیقی
تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
-
مطالعة بینافرهنگی
تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]
-
مطالعه تطبیقی
بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
-
مهاجرت
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
-
مهارت
از بداهه پردازی تا اجرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-21]
-
موسیقی
بررسی تطبیقی اکسنت ها در کنش های پریودیک درام و موسیقی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 106-93]
-
موسیقی ایرانی
بررسی نشانه شناسی موسیقی ایرانی در نمایش تعزیه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 121-107]
-
موسیقی در
بستر فرهنگی
تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
-
موسیقی کلاسیک
فرم ترکیبیِ نوبت در موسیقی مردمی فرهنگ های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-77]
-
موسیقی مردمی
فرم ترکیبیِ نوبت در موسیقی مردمی فرهنگ های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-77]
ن
-
نشانه شناسی لایه ای
بررسی نشانه شناسی موسیقی ایرانی در نمایش تعزیه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 121-107]
-
نقد و تحلیل.)
تحلیل مناسبات نافرجام بِینافرهنگی در سه گانة روایی فیلم “ بلیتها" (اُلمی ، کیارستمی ،لوچ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 86-71]
-
نوازندگی موسیقی غربی در ایران
تفوق بستر اجتماعی بر مکتب آموزشی، در درک و دریافت موسیقی (مطالعه موردی: نوازندگان سازهای غربی ساکن در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-125]
-
نوبت
فرم ترکیبیِ نوبت در موسیقی مردمی فرهنگ های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-77]
ه
-
هارولد پینتر
زیبایی شناسی کانت و زیبایی ” جشن تولد” پینتر به کاربردن زیبایی شناسی ذهنی کانت در “ جشن تولد” به مثابة عین مدعی زیبایی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-5]
-
هست یشناسی
بازنمایی سینمایی واقعیت در دو رویکرد پدیدارشناسی و متافیزیک [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 55-39]
-
هنر سیاسی
هنر دایاسپورایی به مثابة عامل هویت سازی جماعتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-5]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد